2012. július 24., kedd

Cukkini szósz tésztaágyon



A kertünkben hat bokor cukkini folyamatosan ontja a zsenge példányokat.
Így ma nem volt kérdéses mit is együnk vacsorára.
Körülnéztem mi is van itthon, így született meg a következő étel.

                
   Hozzávalók:

  • 50 dkg tészta
  • 1 szép cukkini
  • 1 löncshús (Pápai)
  • 15 dkg trappista sajt
  • 1 kis doboz tejföl fele
  • fokhagyma
  • hagyma
  • kakukkfű
  • bors                                                                                                                                  

Amíg felforrt a víz a tésztának, lereszeltem a cukkinit,
majd egy kis fej hagymát fonnyasztottam és rádobtam a löncsöt. 





Hozzáadtam a kinyomkodott cukkinit is a keverékhez, majd mikor már elfőtte a levét, fűszereztem sóval, frissen szedett kakukkfűvel.
Végül a tejföllel lazítottam még az állagán és reszelt sajttal tálaltam.

 Isten teremtette az embereket, az ördög a szakácsokat.
 – Helmut Wandmaker 

Rózsa a kertemből

                   

1 megjegyzés: