2012. augusztus 6., hétfő

Habos szilvás



Hull a szilva.............................

Meleg van! Nagyon meleg vannnnnnnnnnnnnnn!
Savanykásra vágytam!!
Összedobtam!

Hozzávalók: /kis tepsihez/
Tészta

  • 4 kanál liszt
  • 4 kanál cukor
  • 4 kanál tejföl
  • 4 tojás
  • fél sütőpor

 Töltelék

  • 50 kg szilva (bármi más is jó)
  • fahéj
  • 1 dl tejszín
  • 1 gyümölcs joghurt
  • kakaó por


Kikevertem a cukrot a tojások sárgájáival és a tejföllel.
Felvertem a tojások fehérjéit, a sütőporos lisztet, felváltva adtam a masszához.
Belevagdostam a szilvát, megszórtam fahéjjal, sütöttem fél órát takarékon.


Szép lett,  de valamire még vágytam.

Habot rá!
A jövő hétvégi szülinapi tortához már megvettem a tejszínt, abból csíptem el egy kicsit.
Felvertem, de adtam hozzá -szilvás híján- egy kis doboz barackos joghurtot.
Rákentem a tésztára és meghintettem kakaó porral.


"Amit magadnak kívánsz, ne tedd azt embertársaidnak, hátha más az ízlésük."

1 megjegyzés: