2012. augusztus 28., kedd

Káposztás cvekedli



    Tésztás család vagyunk, voltunk, leszünk !
     Ma káposztás tészta készült.
   
    A káposztás tészta nagyanyáink konyhájának étke, manapság nem túlzottan divatos,
    s különböző főzőműsorokban se nagyon esik szó róla.       
    Talán egyszerűsége miatt, de kevesebb figyelmet kap a megérdemeltnél.

    Számtalan előnnyel rendelkező étel,  könnyen és gyorsan elkészíthető, értékes
    tápanyagokban gazdag ennivaló.   
   
    Így készítettem:

   A káposztát lereszeltem, én mindenféle csodareszelők helyett a nokedliszaggatón szoktam.
   Besóztam, hagytam állni 30 percig, majd kinyomkodtam a levét.
   Olajon egy kis kanál cukrot karamellizáltam, rádobtam a káposztát, majd megpirítottam.
   Kifőztem a tésztát, összekevertem a káposztával, sóztam, borsoztam.