2012. augusztus 19., vasárnap

Lilahagymás bucik


  
    A tegnap fogott halacskák filézés utáni maradványaiból készítettem egy jó kis halászlét.
    Ja, egy kis fagyasztott alaplé is volt.
    Miközben főztem, azon törtem a fejem, mi legyen a leves mellé?
    Anyósom puha pogácsája mindig sikeres választás. Most egy kicsit változtattam, mert pirított lilahagymákat kevertem bele.              
   Nagyon különleges íze lett. 
Jövendőbeli vőmnek ajánlom, mert Ő szereti az ilyen ízharmóniákat, és nagyon ügyesen
mozog a kelt tészták világában. Ugye Viktor?


     
       Hozzávalók:
  • 50 dkg liszt
  • 10 dkg zsír
  • 0,5 élesztő
  • 1 dl tej  (1 kis kanál cukor, az élesztőt felfuttatni)
  • 2-3 kanál tejföl
  • 2 tojás sárgája
  • 2 kávéskanál só
  • pici bors
  • 2-3 lila hagyma
       Az elkészítése a kelt tésztákéval azonos.
       Dagasztás--->Kelesztés--->Sütés


"Fogyókúra idején is ehetünk bármennyit, csak ne nyeljük le."- Calista Kay Flockhart