2012. szeptember 28., péntek

Csöves csemegém újratöltve


 Gyermekkori csemegémet mutatom most be egy kis változtatással.

 

Csemege kukoricát mindig ültetünk a kerti kerítésünk mellé a horgász páromnak.


Még gyenge,, tejes korában elcsentem egy-két csövet, hogy bemutassam gyermekkorom kedvencét.

Nagymamám sokat csinált ilyen finomságot, de én már változtattam rajta kicsikét.


Megfőzzük a csövet! Leszemezzük !


 Összekeverjük tetszőleges darált mákkal, mézzel megcsurgatjuk.

Ez idáig klasszikus Palóc étel!

Most még almát is reszeltem bele és mivel így egy kicsit tocsogós lett, tettem bele 1 kanál darált kekszet.
  

Tanács:
A főtt kukoricának szánt csöveket legfeljebb két napig tároljuk hűtőben. Főzéshez hántsuk le a burokleveleket, és győződjünk meg, hogy nem-e penészesek a csövek. Ezeket ne használjuk föl. Megfőzve további egy-két napot eláll, ha nem hagyjuk kint a melegben, ahol könnyen megsavanyodik.