2012. október 26., péntek

Gombás káposzta leves




                                        A takarékosság a konyhában is szép erény. 
          Mielőtt kidobnánk a maradékokat, gondoljuk át: nem tudjuk-e okosan felhasználni?


Ez a leves azért különleges, mert olyan káposztából készült, amit már egyszer
 elkészítettem,mégpedig töltött káposztának. 
Akkor beleadtam minden jót.
       
  A megmaradt apró káposztát nem volt szívem kidobni , lefagyasztottam ,és
most csak az elkészített gombapörköltet tettem hozzá, majd behabartam tejföllel.


A kép nem a legjobb, de azért tettem fel lányok, hogy a maradékok hasznosítást is tanuljátok.



pl:

Maradék pörkölt felhasználása  :  Hortobágyi húsos palacsinta
                                                                              Rizses hús
                                                                              Tarhonyás hús                                                        
                                                                              Gulyás leves
                                                                              Rakott zöldbab 
                                                                              Székelykáposzta
                                                                            
                                                             
Ha anya vagy, gondolatban sosem vagy egyedül. Kapcsolatban állsz gyermekeddel és mindazokkal, akik érintik életedet.