2012. október 23., kedd

Natur tócsni almakompóttal




    Azért natúr ez a tócsni, mert nem tettem bele se fokhagymát ,se borsot, mint ahogy szoktam ,
     az almakompóthoz úgy gondoltam nem illik, mert az alma ízét elnyomja.



    Natúr tócsni:  1 kg krumpli lereszelve
                            annyi liszt hogy jó galuska sűrűségű legyen
                            só

    Alma kompót: 1 kg alma
                             1 kiskanál szegfűszeg
                             1 kis kanál fahéj
                              citromlé
                              cukor ízlés szerint
                   


 Megfőzzük az alma kockákat a fűszerekkel, majd én még egy kanálka vaníliás pudinggal besűrítettem.





Minden tartós viszony azon az elhatározáson alapul, hogy egymás jó tulajdonságáért hajlandók leszünk elnézni egymás rossz tulajdonságait