2012. október 3., szerda

Őszi tepsis egyveleg



Nagyon szeretem a "tepsibe mindent bele" recepteket.
Gyorsan megvan, amíg sül, tudok mással is foglalkozni, nem beszélve az ízekről amik kombinálhatók.

Hozzávalók:  2 személyre
                   - 2-2 csirke alsó comb ( én lebőrözöm)
                   - 2-2 nagyobb krumpli
                   - sárgarépa
                   - cékla
                   - szőlő
                   - bors
                   - só
                   - pici olaj



Egy tepsibe amit kissé kiolajoztam, belerakosgattam a combot, a megtisztított feldarabolt zöldségeket.
Megszórtam fűszerekkel és letakartam fóliával, amit fél óra múlva levettem róla.
Még egy félórát pirítottam, közben megkevertem. Othelló szőlővel tálaltam.



"Élj meg minden évszakot,
amint elmúlik körülötted,
lélegezd be a levegőt, idd ki italodat,
ízleld a gyümölcsöt
és add át magad mindezek élvezetének.” -
Thoreau, Henry David