2012. október 16., kedd

Szilvás bukta az ezermesteremnek



 Drága párom megint nagy dolgot vitt végbe, ezért a kedvencét sütöttem meg neki köszönetképpen.


Dagasztattam a gépi "segítségemmel" egy élesztős tésztát.


Hozzávalók:
 60 dkg liszt
fél élesztő
2,5 dl tej
10 dkg margarin olvasztva
 3 tojás sárgája  + 1 a kenéshez
10 dkg cukor
1 kis kanál só


Miután megkelt a tészta, megtöltöttem szilva lekvárral, lekentem tojás sárgájával, és pihentettem még fél órát.
Majd 40 percig sütöttem 180 fokon.


Sikere volt a köszönet ajándéknak ... mind elfogyott!

Köszönet, megbecsülés, hálaadás. Mindegy, melyik szót használod, mind egyet jelentenek, az örömet. Örülnünk kellene, hálát adni, hogy vannak barátaink, családunk. Örülni annak, hogy élünk, akár tetszik, akár nem. Talán mégsem kell feltétlenül örülnünk, talán a hálának semmi köze az örömhöz. Talán a hála csak annyit jelent, hogy felismerjük, mi is az, amink van. Megköszönjük a kis győzelmeket.