2013. január 11., péntek

Paradicsom pesztós csirkemell tripla burokban




Csirkemellből akartam valamit kreálni.  Így sikerült!


Hozzávalók:

 1 leveles tészta, fél kg csirkemell,egy marék aszalt paradicsom,5 dkg rizs, negyed kel cikk
 fokhagyma gerezd, bazsalikom, 5 dkg kemény sajt, 1 kanál házi kecsap,só, bors, 5-6 dió, olaj, tojás

 Előkészület:

A csirkemellet megpirítottam, addig az aszalt paradicsomokat meleg vízbe beáztattam.
A mélyhűtőből előkerült egy leveles tészta , egy csokor bazsalikom.
Rizst pároltam, kelkáposzta cikket forráztam le,  diót törtem meg, fokhagymát pucoltam .

Elkészítés:

A pesztó készítésével kezdtem.
Az aszalt paradicsomokat bot mixerbe tettem, majd hozzáadtam  a  bazsalikom leveleket, a darabolt diót
( fenyőmag hiánya miatt ) fokhagyma gerezdet, sajtot,sót, borsot, olajat és összepürésítettem.

A leveles tésztát kinyújtottam szép vékonyra,majd megkentem a pesztóval.
Majd leterítettem a tésztára a kelkáposzta leveleket, melyre a párolt rizs került.
Végül a maradék pesztóval összekevert csirkemell darabkák következtek.
Jó szorosan összecsavartam, lekentem tojással, és megsütöttem 30 perc alatt forró sütőben.





Az ostoba azért él, hogy egyék és igyék, az okos azért eszik és iszik, hogy éljen.