2013. február 5., kedd

Krumplicsónakok


             
   Kiadós reggeli? vagy akármelyik napszakban fogyasztható!

Hozzávalók:
  • krumpli
  • kolbász
  •  sajt
  • vaj
  • sült krumpli fűszersó
  • hagymaszár
                                                                               
    A krumplicskákat megmostam, betettem a sütőbe sülni, mikor már terjedt a jó krumpli illat ,
    kivettem beletekertem őket konyharuhába, és egy tálba raktam,hagy gőzöljék ki magukat.
   Addig a kolbászt felkarikáztam, a vajat kikevertem sült krumpli fűszerrel.
   A krumplikat megfosztottam héjaiktól, kis bemélyedést vágtam a közepükbe, és megkentem a
   fűszeres vajjal.
   Rápakolásztam a kolbász darabokat, leszórtam sajttal, és betettem egy 15 percre
   a sütőbe, hogy ráolvadjon a sajt.

  

A skótok először elutasították a burgonya felhasználását, mivel a Biblia nem tesz említést erről a növényről.