2013. február 8., péntek

Kukoricás pizza


                                                Vékonytésztás pizzár sütöttem.

  Mi nem szeretjük a vastag tésztát, hanem az alulról ropogós belül kissé lágy pizzat szoktam sütni.

  Most kukoricával szórtam meg, nem is tudom milyen apropóból, csak úgy ezt kívántuk meg.


      Tésztához:
  • 50 dkg liszt
  • 3 dl víz
  • 2,5 dkg élesztő
  • 1,5 dl olaj

  • 2 dl paradicsom szósz
  • 1 kis doboz kukorica
  • 20 dkg sajt
  • bazsalikom
  • oregano
  • pici cukor


   A tésztát megkelesztjük , majd vékonyra kisodorjuk, és ráöntjük a szószt, amit a fűszerekkel
   összefőztem elötte.
   Rászórjuk a kukoricát, és jól megszórjuk sajttal.
   Fél óra alatt szép pirosra megsütjük.



A szőke nő pizzát rendel. Kihozza neki a futár.
A nő kifizeti, indul be a dobozzal, de utána szól a futár:
- Héééé! Hol van a borravaló?
- De hát én nem is rendeltem bor