2013. július 30., kedd

Cukkinis tésztakocka



      Hozzávalók:

  • 250 g gyufatészta,(bármilyen lehet)
  • 10-15 cm cukkini
  • 2 tojás
  • 2 dl tejföl
  • frissen darált bors
  • 1 teáskanál szárított bazsalikom
  • 2 gerezd fokhagyma lereszelve
  • paradicsom
  • paprika
  • uborka
  • hagyma
  • olivaolaj
  • ecet



A cukkinit lereszeltem, a zöldségeket szeleteltem és sóztam . 10-15 percet állni hagytam.
Egy kanál olivaolajon pár percig lepirítottam a levétől kinyomkodott cukkinit, amibe beletettem
a reszel fokhagymákat is.
1,5 dl tejfölt összekevertem 2 tojással, borssal, sóval,szárított bazsalikommal, és a cukkinivel.
A tésztát megfőztem, ez nem tart sokáig, mert a gyufatészta könnyen fő.
A kifőtt tésztát összekevertem a cukkinis szósszal, és egy kis olajozott tepsibe öntöttem.
Lekentem még a tejföl maradékával, és pici őrölt csilipaprikával megszórtam.
Sütöttem fél órát, középmeleg sütöben.

A besózott zöldségekről leöntöttem a sós levet, majd megöntöttem olaj ,ecet, bazsalikom keverékével.
Jól lehűtöttem .
A sült tésztából kockákat vágtam, és a salátával tálaltam.





Nem mindenki ínyenc, ki az akar lenni.