2013. augusztus 3., szombat

Bundáscsirke cukkinis-burgonya salátával


    Vacsora készítéshez csirkecombok álltak készenlétbe.
    Valami hidegen fogyaszthatót gondoltam ki.
    Ki enne ebben a melegben egy forró gulyást? :)
 

Hozzávalók:

  • 3 felső csirkecomb filézve
  • 2 tojás
  • liszt
  • tej
  • só 
  • cukkini
  • burgonya
  • olivaolaj
  • ecet
  • balzsamecet
  • római kömény


    A hús elkészítése

 A csirkecombokat kicsontoztam, a felsőcombot használtam ehhez a recepthez.
 Készítettem egy fűszeres Párizsi panírt, tojás, víz, szárított bazsalikom,fokhagymakrém,só,bors  keverékével.
 Ebbe mártogattam bele a húsdarabkákat, amit rögtön kicsi olivaolajban kisütöttem.
 Nem kell sok olaj , inkább többször fordítgatni a szeletkéket.


   A saláta elkészítése
 
  A krumplikat héjastól megfőztem,majd lehéjaztam, felkockáztam és egy tálba tettem.
  Ha van húsleves alapleved forrald fel, ha nincs készíts leveskockából. kb 1dl
  A forró levest ráöntöttem a krumplikra ,csak nedves legyen, ne ússzanak benne.
  Ecetet adtam hozzá, és hűtőbe tettem kb fél órára, hogy az ízek átjárják.
  Közben a cukkinit kis kockákra vágtam, majd olivaolajon átpároltam,
  balzsamecetet,borsot, római köményt,sót adtam hozzá.
  A krumplival összekevertem, és tálaltam.


   Csinos, csíkos cinkcsészében kilenc cukros csirkecomb.