2013. augusztus 8., csütörtök

Cukkinis-tojásos-sajtos galuska...


   Egy kissé felturbóztam a tojásos nokedlit, mert hasznosítani kellett a maradékokat a hűtőből.
   A cukkinibokor megint nevelt egy zsenge példányt, ennek mennie kellett bele.
   A füstölt sajt is ott száradt a hűtőben megreszelve, ezt se lehetett otthagyni.
   A fokhagymás tejföl se kell már, ha elfogyott a lángos.
   Így született meg egy különleges tojásosnokedli, tovább gondolva, maradékokkal.


 
    Hozzávalók:

  • kb 30 dkg liszt
  • 5 tojás
  • 1db zsnge cukkini kb 10-15 cm
  • olivaolaj
  • 1 dl fokhagymás tejföl
  • paradicsom, paprika
  • hagyma
  • uborka
  • ecet
    A cukkinit leeszeltem, majd besóztam, állni hagytam amíg összekevertem a nokedlit.
    Egy kanál olivaolajon kissé megpároltam a levétől kinyomkodott cukkinit.
    Hozzáadtam a felvert tojásokat, amibe sót, borsot, és kb 1 dl fokhagymás tejfölt is tettem.
    A kifőtt galuskákkal összekevertem, majd füstölt sajttal, és vegyes zöldségsalátávalá tálaltam.