2013. augusztus 25., vasárnap

Magos házi- hamburger




Kecsap készítése közben gondoltam ki, hogy ma hamburgerezünk Apával.
 Bedagasztottam a magos zsömlét, a húspogikat is kisütöttem, de hát ember tervez......
Elszöszöltem az időt,annyi macera van a paszírozással, fűszerezéssel.
Aztán meg,hogy is akartam én mindent így egyszerre.
Így eltettem reggelire a zsömléket és a pogácsákat .




Hozzávalók:

Napraforgómagos zsömlékhez
  • 30 dkg napraforgómagos lisztkeverék (Lidl)
  • 20 dkg Thönkölyliszt
  • 3.5 dl langyos víz
  • 1 ek olivaolaj
  • őrölt kömény
  • mivel a keverékbe már van élesztőpor nem tettem bele


Húspogácsák:
  • 500 g darálthús
  • 1 hagyma reszelve
  • bors
  • 1 kk mustár
  • 1-2 ek kecsap
saláták:
  • lilahagyma 
  • uborka
  • paradicsom

A zsömlékhez a hozzávalókat bepakoltam a kenyérsütőbe ,és rábíztam a munkát a dagasztóprogramra.
A pogácsákat összegyúrtam a hagymával fűszerekkel,és zsírban (olajban nem olyan jó) kisütöttem.

A hagymát megpucoltam, karikákra vágtam, a gyűrűket szétszedtem, kicsit besóztam.
Az uborkát ,paradicsomot is szeleteltem, picit sóztam.
A megkelt tésztából négy nagyobb bucit formáztam, és sütőpapíros tepsire tettem.
 A többit  6-7 db-ot olajozott muffinformába pakoltam.
Megkentem tojássárgával, és megszórtam napraforgómagokkal.
Sütöttem 20-25 percet.
Aztán összeállítottam a hambit: husi,saláták, majonéz nekem kecsap Apának.