2013. szeptember 24., kedd

Csirkehúsos saláta


     Kísérleti konyha az enyém, sok recepten változtatok, az ízlésem szerint.
     Salátáknál különösen jól lehet variálni az összetevőkkel és az elkészítésével is.
     Most egy csirkehúsos változatot mutatok be.
     Lehet választani a szárazabb mell, és a kicsit zsírdúsabb comb között.



 Hozzávalók: 2 személyre
  • 1 db csirkemell bör nélkül, vagy csirkecomb kicsontozva
  • 2-3 szelet kenyér pirítva
  • 3 db paradicsom
  • 1 nagy fehérpaprika
  • petrezselyemlevél
  • balzsamecet
  • olivaolaj
  • frissen őrölt bors
    Még sok-sok hozzávalóval gazdagítható! Legyetek kreatívak!



   A lebőrözött, kicsontozott csirkemellet pici olajon mindkét oldalát jól átsütöttem,
   majd daraboltam.
   Közben a paprikát karikákra, a paradicsomokat negyedekre , a megpirított kenyérszeletkéket
   hosszúkás csíkokra vágtam.
   Az öntethez össszekevertem a 3 ek olivaolajat, 1-2 ek balzsamecetet, sót, borsot.
   A húst és a zöldségeket egy tálba halmoztam, rácsorgattam az öntetet, jól átforgattam.
   Vágott petrezselyem levelekkel megszórva azonnal tálaltam, nem várva meg, hogy a pirítós
   megpuhuljon az öntettől. Ropogós maradt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése