2013. szeptember 26., csütörtök

Petrezselymes - fokhagymás hal sült zöldségekkel


    Pontyot ebédeltünk!
    Petrezselyemmel, fokhagymával töltöttem meg,és friss zöldségekkel sütöttem.


 Hozzávalók:
  • 1 db lenyúzott ponty
  • 1 kisebb fej fokhagyma
  • 1 csokor petrezselyemlevél
  • koktélparadicsom
  • karalábé
  • cukkini
  • bors
  • olaj

   A bőrétől lenyúzott halat, sűrűn beirdaltam, majd jól besóztam, frissen darált borssal meghintettem.
   Egy fél órát állni hagytam a fűszerekkel, addig a zöldségeket megpucoltam, daraboltam.
   A karalábét egy pár percig előfőztem sós vízben.
   A hal besózott hasába belenyomkodtam a petrezselyem csokrot és egy-két fokhagyma gerezdet.
   Most Wokban sütöttem a halat 12-13 percig oldalanként.
   A zöldségeket is átsütöttem pirulásig, a paradicsomot csak pár percnyi ideig.
   A sült karalábé nagyon ízletes volt, egy kicsit megborsoztam.