2013. szeptember 20., péntek

Szaftos csirkepörkölt




Klasszikus csirkepörköltet készítettem, jó sok lecsós szafttal.
Bizonyára mindenki szereti.



  Hozzávalók:
  • 2-3 egész csirkecomb + szárnyak ( aki szereti az aprólékok)
  • 4-5 karika füstölt kolbász
  • 1 ek zsír
  • 2 db hagyma
  • fél ek őrölt paprika
  • 2 db tv paprika
  • 1kk darált erős paprika
  • frissen őrölt bors
  • 4 db paradicsom
  • kömény
  • 2 gerezd fokhagyma
  • tejföl


   A hagymákat megpucoltam,és 3-4 karika kolbásszal,és egy ek zsírral (ide zsír kell) együtt
   megdinszteltem.
   Beleadtam a fokhagymát, pirosparikát.
   Az apróra vágott TV paprikát hozzáadtam, majd a paradicsomokat is.
   Akinek az emésztése, vagy a gusztusa nem bírja, héjjazza le a paradicsomokat.
   A lecsós pörköltalapba belekerült a hús is, fűszereztem,majd kis víz hozzáadásával puhára főztem.
   Nokedlival, és tejföllel tálaltam.



    hasznos tanácsok a nokedli készítéshez:
    http://konyha-labor.blogspot.hu/2012/07/nokedlit-nepnek.html



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése