2013. szeptember 2., hétfő

Vajbabfőzelék



   Igazi magyaros ízű főzeléket készítettem,a fokhagyma mellett a petrezselyem is jól kiérződött.

 Hozzávalók:
  • 50 dkg zsenge vajbab vagy üveges
  • 2-3 db krumpli
  • kb 2 dl tejföl
  • 2 ek liszt
  • 3 gerezd fokhagyma
  • petrezselyem levél
  • 1 mk paprika
  • 2-3 db babérlevél
  • ecet
A babot feltettem főni a babérral,sóval, közben megpucoltam a krumplit /apa csak ezzel együtt szereti/
felmetéltem a petrezselymet, a fokhagymát is összezúztam.

A félig megfőtt babhoz adtam a krumplit, és puhára főztem mindkettőt.
Elkészítettem a habarást ( én nem rántásal készítem a főzelékeket) a liszttel tejföllel, fokhagymával.
A főzeléket behabartam, pár percig még forraltam,majd hozzáadtam a petrezselymet, de ezzel már nem főztem.
Ecettel,sóval igazítottam a főzelék ízén.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése