2013. november 18., hétfő

3:1-ben torta a Nemzetközi Férfinapra



November 19.  A Nemzetközi Férfinap

Már tavaly is köszöntöttem szűkebb családom kedves férfi tagjait kedvenc sütijükkel.




Az idén sem felejtem el , mert Ők nekem a hétköznapi férfi példaképek.
Az idén a három férfi ,három ízkedvelő ,jegyében sütöttem.



nemzetközi férfinapot (november 19.) először 1999-ben tartották meg Trinidad és Tobagóban, az ENSZ támogatásával. Az esemény ezt követően nagy elismertséget kapott a férfiaktól világszerte, például az Amerikai Egyesült ÁllamokbólEurópábólAfrikábólÁzsiábólés a Karibi térségből. 
Magyarországon 2009-től szerveznek a nemzetközi férfinaphoz köthető rendezvényeket.
forr:Vikipédia



Hozzávalók:
  • 50 dkg liszt
  • 2,5 g élesztő
  • 2,5 dl tej
  • 3 ek cukor
  • 2 tojásárgája+ 1 kenéshez
  • 10 dkg Ráma
  • almapüré
  • meggylekvár
  • kakaópor + cukor+ vaj




  Elkészítés:
  A kelt tésztát a szokásos módon összeállította a dagasztógépem.
  Majd kivettem, és szobamelegben hagytam kelni még jó félórát.
  Kinyújtottam, és felosztottam olyan kb. 8x8 cm négyzetekre.
  Háromféle töltelékkel töltöttem meg.
  Elővettem egy üveg almapürét, egy meggylekvárt a spájzból, a kakaókrémet pedig pillanatok alatt 
  kikevertem.
  A tésztát a négy sarkánál bevágtam, a tölteléket középre helyeztem ,és a sarkainál fogva a tésztát
  egyenként a töltelék köré tekertem.
  Lekentem tojásárgájával, fél órát még kelesztettem, majd sütöttem 40 percig középmeleg sütőben.
  


Ezt a képet úgy készítettem, hogy lássátok /nem csalok/ novemberben  kinyílt az ibolyám.