2014. január 21., kedd

Gombás-savanyúkáposzta kacsahússal


   Szeretjük a toroskáposztát, ami ugye friss disznóhúsból készül.
   Na de milyen ízű más húsokkal ?
   Erre tettem egy kisérletet ma .
   Igazán nem lehet egy rossz szóval se minősíteni, a mai ebédet, remek lett.


Hozzávalók:
  • 1 kg kacsahús ( itt szárnytő)
  • 0,5  kg savanyúkáposzta
  • 1 doboz szeletelt csiperkegomba
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • 1 közepes vöröshagyma
  • 1 kanál zsír
  • frissen darált szinesbors
  • 3-4 db borókabogyó
  • piros-arany
  • tejföl
Elkészítése:
Van egy öntöttvaslábasom, az ilyen húsos egytálételek készítéséhez használom, nagyon jól ,egyenletesen és gyorsan sülnek benne az ételek.
A vöröshagymát megdinszteltem, majd a megtisztított kacsahúst hozzáadtam, fűszereztem, és kicsi víz
hozzáadásával párolgattam.
Mikor már puhult a hús,( a kisült zsírból leöntöttem),hozzáadtam a kimosott savanyúkáposztát,
és ezzel is pároltam .
Majd belekerült a szeletelt gomba is a végén.
Nagyon finom ,téli egytálétel készült belőle, amelyet még tejföllel is meglocsolhatunk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése