2014. február 11., kedd

Gyümölcsös-csirkemellnyárs


   Nagyon finom könnyű ételt készítettem, igaz egy kicsit csaltam, mert nem grillen készült.
   Keleties ízre hajaz, a méz, a fahéj, a menta miatt.


     Hozzávalók:
  • fél csirkemellfilé
  • 1 banán
  • 2 db kivi
  • 2 kisebb alma
  • 13 db szilva
  • 1 mozzarella sajt
  • mentalevél
  • méz
  • fahéj
  • szezámmag

    Először a csirkemellet kockákra vágtam,kicsit sóztam, megszórtam szárított bazsalikommal.
    Teflon serpenyőben pici olajspricceléssel pároltam fedőalatt, majd kicsit megpírítottam.
    Kiszedtem a husikat egy tányérba.
    A gyümölcsöket kockára vágtam, lehetőleg olyan nagyságúakra mint a hús.
    Megszórtam fahéjjal, mentalevelekkel,megcsorgattam kicsi mézzel, majd elősször az almákat, majd a
    szilvát,kivit, végül  a banán darabkákat pároltam pár percet külön-külön.
    Nagyon jó ízűek lettek a gyümölcsök, ahogy karamellizálódtak.
    Csak simán is tányérokra tehettem volna, de gondoltam egyet, és felfűzögettem fapálcikákra,
    és megszórtam szezámmaggal.
    Így mégis gusztábbnak találtam asztalra adni.