2014. március 19., szerda

Ibolyáskodás


Rengeteg ibolya nyílik a kertünkben.

Tavaly lecsúsztam a szezonjáról, de az idén próbálkozom az illat raktározásával.




Készítettem jégkockába zárva....


Akácmézbe süllyesztve......



Porcukorba bújtatva....

Mindhárom verziónál először is megmostam az ibolya fejecskéket, és papírtörlőre szedve megszárítgattam.

A jégkockáknál nem volt semmi tennivaló, csak belepakolgattam egy pár virágocskát a tartóba.
Jó lesz majd a frissítőkbe, illetve fagylaltokba is.

A mézes verziónál sem kellett semmi mást csinálnom, csak egy csinos üvegbe belemérni a mézet,
és egy jó nagy kanál virágot hozzáadni.

A cukros változatnál először kimértem egy üvegbe a porcukrot, majd kiszórtam egy tálkába, és az
éjjel száradni hagyott virágokat belekevertem.
Rázogatni kell egy pár napig az üveget, és sötét helyen tárolni, hogy ne fakuljon ki a virág.
hogy ő kristálycukorral készítette, remélem azért porcukorral is jó lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése