2014. május 9., péntek

Bögrés süti játékosan tálalva




Játékos kedvemben voltam!
Bögrés sütit akartam készíteni, amikor eszembe jutott a "szűz" savarin formám.
Aliz lányom mindig figyelmeztet, hogy használjam a szilikon formáimat.
Igaz ez a gyűrűsütő nem ilyen tésztához van, de nekem tetszett a bögrés benne.
Bármilyen formában süthető tűpróbával.



Hozzávalók: ebből a mennyiségből 3 db kis gyűrű és egy kis muffin lett, egész mennyiséghez duplázni kell.
  • fél bögre liszt
  • fél bögre tej
  • fél bögre kókuszreszelék
  • fél bögre cukor (ebből elcsaltam egy evőkanálnyit és helyette holland kakaópor ment)
  • fél csomag sütőpor
  • 1 evőkanál olaj


A levélke csokiformákat próbának szántam, ötletként külön posztolni fogom.


Elkészítése:
A liszthez hozzáadtam a sütőport, kakaót, kókuszt, majd összekevertem a tejjel és az olajjal.
Szilikonformában 25 percig sütöttem, majd porcukrozva csipkelekvárral fogyasztottuk.