2014. május 2., péntek

Palacsintatorta zöldségesen..



Aki követi a blogomat már biztos észrevette, hogy kedvenc zöldségem a brokkoli (mert nem puffaszt) és a répa.
Igen, ez a két zöldség színével és ízével is elvarázsol, soha nem unható meg.
Többféle módon próbálom elkészíteni, most placsintatölteléknek használtam.



Hozzávalók:
  • 20 dkg liszt
  • 2 db tojás
  • 1 zöldségleves kocka vagy vegeta
  • tej
  • szódavíz 
  • 2 db sárgarépa
  • 15 dkg brokkoli
  • 1 kisdoboz húskrém vagy májkrém
  • pár kanál tejföl


Elkészítése:
A palacsintákat a szokásos módon elkészítettem, só helyett egy fél leveskockát adtam hozzá.
Közben 10 perc alatt a kocka másik felével megfőztem a zöldségeket, majd leszűrtem.
Egy kisdoboz húskrémet kikevertem egy-két kanál tejföllel.
Két-két palacsinta darab közé krémet kentem, és rárakosgattam a zöldségeket.
Időnként egy kicsit lenyomogattam, préselgettem, hogy szép formája legyen.
Az utolsó darabra már csak a brokkoli és a répa került.
Hidegen-melegen is finom, ki-ki ahogy szereti.
Fűszereket is lehet hozzá még használni, én most direkt így akartam.