2014. június 9., hétfő

Babaváró linzerek


Babaváró bulira hívtak meg idősebb lányomék, ahol a jövő hónapban megszületik a kis Kende unokánk.
Felkerekedett hát mindkét szülő családja, és ajándékhalmokkal kedveskedett a jövendő babának, Mamának, Papának.
Én "babavárós" linzereket készítettem és "pelenkatortákat", amelyeket majd külön posztolok.



Hozzávalók:
  • 50 dkg liszt
  • 30 dkg Rama margarin
  • 20 dkg porcukor
  • 1 citrom reszelt héja
  • 1 db tojás sárgája
  • 1 cs sütőpor
  • csipet só
Mázhoz:
  • 1 tojás fehérje
  • 20 dkg porcukor
  • 1 kk citromlé
  • zöld ételfesték
  • mandulaaroma


Elkészítése:
A tésztához valókat összegyúrtam, majd pihentettem egy fél órát hűtőben.
Különböző kiszúrókkal, és sablonokkal a tésztát formára vágtam, majd 10-12 percig sütöttem 180 fokon.
Miután kihűlt, cukormázzal vontam be, illetve feliratokkal, ábrákkal tettem babaváró hangulatúvá őket.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése