2014. augusztus 5., kedd

Hideg tejszínes-zelleres paradicsomleves




A spájzot takarítva, találtam még egy üveg paradicsom ivólevet.
10 perc alatt elkészült ez a fincsi, hideg fűszeres paradicsomleves.
Persze az sem mellékes, hogy tavaly milyen aromás paradicsomból főztem.


Hozzávalók:
  • 5 dl paradicsom ivólé
  • friss kemény nyers paradicsom
  • 1 dl tejszín
  • 1 kis csomó zellerzöld
  • ízlés szerint só
  • őrölt fekete bors
  • citromlé
  • cukor



Elkészítése:
A tejszínt hozzákevertem a paradicsomléhez, majd beletettem a fűszereket, a citromlevet, csipetnyi cukrot, zellerszárat apróra vágva, és pár db nyers paradicsomot.
A zellerleveleket, mint a kép mutatja, csak dekorációnak használtam.
Aki szereti, a tejszínből habot is verhet, és azzal is tálalhatja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése