2014. augusztus 26., kedd

Polipkapitány salátája


Vacsit kellett készítenem magamnak.
Benéztem a hűtőbe: virsli, tojás, sajt, joghurt...zöldségek a kertben.
Akkor legyen valami saláta, de eljátszadoztam egy kissé vele.


Hozzávalók:
  • 1 pár virsli
  • 2 db tojás
  • 1 bébicukkini
  • 1 db paradicsom
  • fél TV paprika
  • kis fej hagyma
  • 1 kis ubi
  • fél pohár natúr joghurt
  • szőlőmagolaj


Elkészítése:
Feltettem főni a tojásokat, a zöldségeket addig felszeleteltem, kicsit besóztam.
A virsliket bevagdostam, de nem vágtam végig, szétterítve megsütöttem kicsit.
A joghurttal nyakon öntöttem a zöldségeket, amiket előtte egy kicsit kinyomkodtam a képződött létől.
A virslipolipot belehelyeztem a sali közepébe, lapkasajtból kalapot készítettem neki.
A tojásokat szétvágtam, a tálka szélére helyeztem, picit sóztam borsoztam.
Aztán elfogyasztottam a polipkapitányt a salátájával együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése