2014. augusztus 25., hétfő

Szalámis-tojásos fasírt muffin




A hétvégén összejött a kis családom,Ilona, István napot tartottunk.
Külön öröm volt ,hogy az egy hónapos kicsi unokánk is itt volt.
Mivel szeretjük a fasírtot, sokat készítek, de próbálom mindig más ízzel, is és más formában is asztalra adni.
Most is nem csak szokványos gombóc formában,(amibe most zöldpaprika kockákat, és sajtot tettem) hanem fém muffinsütőben is sütöttem.


Hozzávalók:
  • 500 g darálthús
  • 2-3 áztatott zsemle
  • 1 fej vöröshagyma
  • 2 db fokhagyma
  • 24 szelet szalámi( szeletelt paprikás,vagy csemege szalámi )
  • 2 tojás
  • só,bors
  • 1 kk paprikakrém
  • fél kk csilipehely


Elkészítése:
A fém muffinsütő mélyedéseibe egy-egy szalámi szeletet fektettem,körülötte kizsíroztam.
A fasírt masszát a hagyományos módon összeállítottam,12 db gombócot formáltam belőle,majd egy- egy fél tojást nyomtam a közepükbe,és belehelyeztem a formákba.
A tetejükre szalámi szeleteket raktam, hogy megakadályozzam a tojás megégését.
180 fokon fél órát sütöttem, majd állni hagytam egy negyed órát, és kivettem a sütőformából.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése