2014. szeptember 4., csütörtök

A legegyszerűbb almáspite


Édesanyám 80 éves lett. Az Isten éltesse még sokáig!
Ezt az almáspitét elő ajándéknak szántam, mivel a nagy eseményt csak a jövő hónapban ünnepeljük meg,amikor összejön a nagy család .
Mivel a mama cukorbeteg ,ezért édesítővel készült a legegyszerűbb almáspite.


Hozzávalók:
  • fagyasztott levelestészta
  • 1/2 kg borízű alma
  • fahéj
  • édesítőszer
  • 1 tojás sárgája



Elkészítése:
A levelestésztát kiengedtem szobahőmérsékleten, majd kinyújtottam, és kibéleltem egy kisebb piteformát.
Az amákat meghámoztam, lereszeltem, és egy fél kiskanál fahéjjal édesítőszerrel megpároltam.
A tölteléket ráhalmoztam a tésztára, elterítettem rajta,majd a tésztából csíkokat vágtam, és berácsoztam a pitét.
Lekentem tojás sárgájával, és forró sütőben fél órát sütöttem.


Tavaly egy gyümölcscsokrot készítettem:

http://konyha-labor.blogspot.hu/2013/09/gyumolcs-csokor.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése