2014. szeptember 9., kedd

Céklás hússaláta dermesztve


Két célom is volt ezzel a recepttel,a levesben főtt hús hasznosítása,és az ajándékba kapott tormás- cékla kipróbálása együtt.


Hozzávalók:
  • 5 evőkanál reszelt tormás-cékla
  • 3 db főtt felső csirkecomb
  • 2 dl húsleves
  • 3 evőkanál tejföl
  • 1 db reszelt savanykás alma
  • 2 db főtt répa
  • 1 db főtt karalábé
  • 1 cs zselatin
  • petrezselyem

Elkészítése:
A csirkecombról lefejtettem a húst, és összevágtam a leveszöldségekkel együtt .
Az almát lereszeltem, összekevertem a tormás-céklával,a hússal,zöldségekkel, a tejföllel.
A levest meglangyosítottam, és hozzáadtam a zselatint.
Ráöntöttem a céklás egyvelegre, és jól átkavartam, majd fóliával kibélelt püspökkenyér formába (lehet őzgerinc is)kanalaztam.



Egy éjszakát hagytam dermedni, majd másnap kiborítottam a formából, lehúztam róla a fóliát,és megszórtam vágott petrezselyemmel.
Főtt tojással, és pirított burgonyával kínáltam.
Vitaminban gazdag, ízletes étel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése