2014. szeptember 3., szerda

Erdeigombás csirkemájragu





Szokásos havi csirkemáj adagunkat, ma erdei gombával gazdagítva készítettem el, ragusan.




Hozzávalók:
  • 50 dkg csirkemáj
  • kb 25 dkg erdeigomba vegyesen( vargánya,csirke,stb)
  • 1 evőkanál zsír
  • 1 közepes fej vöröshagyma
  • 1 húsos zöldpaprika
  • 4 db Lukukus paradicsom
  • 1 mokkáskanál törött bors
  • 1 késhegynyi majoranna
  • 1 kiskanál őrölt pirospaprika


Elkészítése:
Lecsó alapot készítettem.
A zsíron üvegesre pirítottam a hagymát,majd hozzáadtam a felszeletelt zöldpaprikát, és paradicsomot.
Ezután az erdeigombát,( amit készre blansírozva kaptam,köszönet érte a gombászaimnak Aliz,Viktor)hozzáadtam.
Meghintettem törött borssal,majorannával,pirospaprikával,és pároltam 10 percig.
Majd beletettem a tisztított, kis darabokra vágott májat.
Nagy lángon,sűrűn kevergetve, hogy le ne égjen megsütöttem, sóztam.
Nokedlit készítettem köretnek, Apa kérésére.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése