2014. október 13., hétfő

Darálthúsos-zöldséges-gombás ragu


Teljesen más ételt akartam készíteni.
Amikor a hagymát dinszteltem a férjem betoppant a konyhába,hogy úgy "érzi" pörkölt lesz nokival.
No legyen, ... de darálthús van kiolvasztva......

Hozzávalók:
  • 25 dkg darálthús
  • 30 dkg laskagomba
  • 2 szál közepes sárgarépa
  • tenyérnyi kelkáposzta cikk
  • 1 fej vöröshagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 kk pirospaprika
  • bors
  • 2-3 ek tejföl
  • 1/2 ek liszt
  • 2 ek olaj


Elkészítése:
Készítettem egy pörköltalapot,hagymával,pirospaprikával,fokhagymával.
Ráöntöttem a darálthúst, majd miután kissé megpirítottam, hozzáadtam a gombát, és a répát.
Egy kis kelkáposzta cikk árválkodott a hűtőben, ezt is hozzávagdostam, majd egy zöldséglevekockát is beletördelve kapott ízesítést.
Miután megpuhult minden bennlevő,egy tejfölös habarást tettem rá.
Nokedli dukált hozzá Apa óhajára.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése