2014. november 16., vasárnap

Fűszeres meggyleves puliszka galuskákkal


Meggylevest készítettem, jó fűszeresen.
A  gyönyörű színű kukorica galuskákkal pedig nem csak tartalmasabbá, ha nem színesebbé, étvágygerjesztőbbé is tettem.


Hozzávalók:

  • kis üveg meggybefőtt
  • fűszerek(fahéjrúd,csillagánizs, szegfűszeg, kis körömnyi reszelt gyömbér)
  • fél csomag vaníliáspudingpor
  • 3 dl tej( vagy tejszín)
A kimagozott befőttet a fűszerekkel és annyi vízzel főztem egy pár percig, amennyi ellepte.
A pudingport kikevertem a tejjel(ha van tejszín még jobb, selymesebb lesz)majd hozzáöntöttem a gyümölcshöz.Ha túl sűrű lenne adható még hozzá tej.Aki akarja édesítheti még.

puliszka:
  • 5 dkg kukoricadara
  • 2,5 dl víz
  • kávéskanál vaj
  • csipet só
  • édesítő
A kukorica darát belekevertem a vízbe, feltettem főni,kevergettem,majd amikor besűrűsödött(2-3 perc)
lefedtem még pár percre.
Majd hozzáadtam a vajat, és két teáskanál segítségével galuskákat készítettem belőle.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése