2014. november 19., szerda

Gombás Pontyfilé kuszkusszal



                                                       Ő az áldozati hal ma,Apa fogása.


Hozzávalók: 2 személyre

  • 4 szelet Pontyfilé ( lehet patkó is)
  • 10-15 dkg vegyes erdeigomba
  • 1 közepes fej vöröshagyma
  • bors
  • 2 evőkanál olaj
  • 1 evőkanál liszt
  • 1 dl tejföl
  • 1 kk Erős Pista
  • petrezselyem levél
  • pirospaprika
  • 5 dkg kuszkusz



Elkészítése:
A ponty filét megsóztam, majd egy teflon serpenyőbe tettem,20 percig állni hagytam.
Addig a vöröshagymát megdinszteltem az olajon.
Hozzáadtam a gombát( nekem fagyasztott) fűszereztem sóval, borssal,paprikakrémmel,majd
a liszttel elkevert tejföllel behabartam.
A halszeleteket felöntöttem egy dl vízzel,( ha van fehér borunk akkor azt is adhatunk hozzá ),én egy kicsi citromlevet facsartam bele, majd egy pár percig pároltam.
Ráöntöttem a gombás-tejfölös mártást, és együtt felforraltam, majd kuszkusz piramisokkal tálaltam.

A kuszkuszt 5 percig főztem dupla mennyiségű sós vizben, majd letakartam, később formáztam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése