2014. november 9., vasárnap

Sajtos-sonkás nokedli




Jó 2-3 hete készült csirkepörkölt a gyerekek kedvére, mikor itthon voltak.
Nokedli készült hozzá, de mennyi?............. Igaz Aliz? Még a kutyusunk is azt evett.....
Bevallom őszintén, annyira jó nokedlit akartam készíteni, de picit eláztattam, mert hallgattam a fiúk beszélgetését a szobában, és nevetgéltem rajtuk (ezért ne hallgatózz amikor főzöl).
Amikor Alizom kijött a konyhába, hogy megkérdezze mikor ebédelünk,
mondtam neki: hát el.......a nokit.
Újat csinálok!!
Aztán még se lett az olyan rossz, és megmaradt egy regiment galuska.
Másnap!
Megszólalt bennem a takarékos háziasszony - mégsem adhatom mindet a kutyának...!
Mit is kezdhetnék vele?
Néztem a hűtőben levő dolgokat:
- szeretem a Lidl-ben vehető túró kinézetű sajtot a cottage cheese-t
- van egy pár szelet parasztsonka
- jöhet egy kis lilahagyma is
- az ablakban csírázott zsázsa már csak bónusz volt (finom torma íze van)
                                            

A sonkát daraboltam, majd kicsit kisütöttem, és a zsírjában megpirítottam a lilahagymát.
Közben vizet forraltam, és egy percre beletettem a galuskát, hogy átmelegedjen.
A sonkát, a sajtot, a hagymát (a zsírral együtt) a leszűrt nokedlihez adtam, és megszórtam zsázsa hajtásokkal.


                                        Mégse lett minden noki a kutya vacsorája!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése