2015. február 2., hétfő

Szaftos müzliszeletek


Nagyon fincsi müzlis lepénykéket sütöttem ma reggelire.
A receptet csak úgy találomra gondoltam ki,az itthoni hozzávalókból.
Igazán szaftos lett az almától, a sok mazsola meg szárított gyümölcs pedig fantasztikus ízeket adott.


Hozzávalók:

  • 15 dkg gyümölcsösmüzli a Lidl-ből
  • 5 dkg darált keksz
  • 5 dkg liszt
  • 1 tojás
  • 1 alma reszelve
  • 0,5  kiskanál fahéj
  • fél csomag sütőpor
  • fél doboz natúr actívia joghurt
  • 1 evőkanál rizsolaj ( napraforgó is jó)


Elkészítése:
Az almát meghámoztam, lereszeltem, és a levét is hozzáadtam a száraz hozzávalókhoz, beleütöttem a tojást, rákanalaztam a joghurtot,olajat, megszórtam a sütőporral, és a fahéjjal , majd jól elkevertem az egészet.
Sütőpapíros tepsibe öntöttem és ellapítottam a tésztát.
25 percig sütöttem közepes hőfokon.
Az alja nagyon minimálisan megpirult de így még finomabb volt .


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése