2015. február 15., vasárnap

Túrós tészta brokkolival baconnel



A hagyományos túrós tésztát próbáltam kicsit egészségesebbé varázsolni.
Így a húsos szalonnát kókuszzsírban pirítottam, valamint egy kis zöldség is került bele brokkoli formában.

                                       kókuszzsírban pirított bacon
Hozzávalók:

  • 250 g 8 tojásos boglyos tészta
  • 125 g húsos bacon szalonna
  • 1 evőkanálnyi kókuszzsír
  • 250 g brokkoli
  • 250 g félzsíros túró
  • pici só


A brokkolit szétszedtem rózsáira, megmostam, majd forrásban levő vízbe tettem,és 5-6 percig főztem takarékra állítva.
Közben a szalonnát megpirítottam kókuszzsírban.( nagyon finom lett)
A tésztát is csak 5-6 percig kellett főzni, mert ez a fajta gyorsan puhul.
Végül a leszűrt tésztához kevertem a szalonnát, a zsírjával együtt,( a kókuszzsír nagyon egészséges) a villával kicsit összetört túrót, és a brokkolival megszórtam.
Kicsi sóval ízesítettem még,( a szalonna sós) majd még melegen fogyasztottuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése