2016. január 5., kedd

Spontán született Karácsonyi torta


Utolsó pillanatban gondoltam ki ezt a tortát, a karácsonyi sütik mellé, az idősebb vőm kedvére,mert Ő a gesztenyés,lekváros,diós,mákos sütiket nem kedveli.



A torta formájának története is van, mert a torta még csak "csupaszon állt, amikor nem hagyták hogy díszítsem, mert most úgy is  a meztelen torta a divat, ne habozgassam még.



Csokis piskótát sütöttem,majd egy főzött krémet készítettem instant kávépor segítségével.
Miután ez a krém kihült, hozzáadtam 250 g  mascarponét , és kb 2,5 dl felvert tejszínt.
A piskótát 3 felé vágtam , megtöltöttem krémmel,hűtöttem egy éjjelt hideg helyen, majd díszíteni akartam  .....de hát nem hagyták ...már ették volna...így a már előre elkészített csokikarifát( amit eredetileg fügőlegesen akartam a torta tetejére tenni)rátettem és úgy szeleteltem a családnak, hogy körbevágtam .



1 megjegyzés:

  1. Legalább ezt hagyták :-), egész jól sikerült körbe vágnod. Én aztán bőven kóstolgattam volna arról a tálról, mindet szeretem ;-)

    VálaszTörlés