2016. március 5., szombat

Zölségekkel göngyölt karaj



    Adva volt egy pár szelet karaj......
    Ha már jön a tavasz ,akkor színesedjünk:) 

Hozzávalók:

  • 6 szelet sertéskaraj
  • 1 db nagyobb sárgarépa
  • kb fél kg brokkoli szár nélkül
  • 2-3 evőkanál csemegekukorica
  • bors
  • pirosarany
  • újhagymaszár
  • 2-3 db sajtszelet
  • 1 evőkanál kókuszzsír


Elkészítése:
A karajszeleteket kiklopfoltam,és ráhelyeztem egy nagyobb  darabb alufóliára(ezzel könyebb lesz majd feltekerni).

Megszórtam sóval,frissen darált borssal, majd sűrűn bepöttyöztem pirosarannyal.(ennél a pontnál ha valaki nem diétázik, akkor kolbászdarabkákkal is megrakhatja)
Meghintettem még felmetélt újhagymaszárral,tejeskukorica szemekkel,majd egy levesben  főtt sárgarépát ráhelyeztem a közepére.,köréje párolt brokkolik sorakoztak,majd sajtszeletekkel beborítottam, és a fólia segítségével feltekertem.
Zsineggel megkötöztem 3-4 helyen, hogy szorosan záródjon, majd tepsibe tettem, és letakarva egy órát sütöttem, majd takarás nélkül még 15 percig.
Csak hidegen szeleteltem fel.
A sütőben  a tepsi melett fóliába csomagolva sült a salátához való cékla.
A salátadarabkák és a kockázott sült céka balzsamecettel, szőlőmagolajjal öntözve került a husi mellé.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése