2016. június 27., hétfő

Teknősbéka torta


Kisfiúnak készült ez a teknős, Születésnapra.
A teknő kakaós piskóta fehércsokis ganage krémmel, fondantborítással,ételfestékkel mázolva, kakaóval festve a minta rá.
A tortaalap kakaós, csokikrémmel töltve.


Egy kisebb fémtálba piskótacsíkokat helyeztem, majd a fehércsoki krémmel megkentem, és betakartam piskótával.
Vajkrémmel átkentem, hűtőben kifagyasztottam, majd ezután került rá a fondant borítás.
Kétféle zöld ételfestékkel átmázoltam, madj mintát rajzoltam rá, és végül rumaromával hígított kakaóval festettem rá a rácsokat.
A virágok, pillangók is fondantból készültek, ill.szórócukorkák is kerültek rá.


                                                                    végül  előkerültek a lábak is :):)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése