2013. április 9., kedd

Rizsgolyók édes-savanyú mártásban


 
                                        Ma nem igazán főztem a párom ízlésére valót.

                                        Pedig a mézes - mustáros csirkét szereti...
                                        Jó ezt is megette, csak vágott hozzá arcokat:)
                                        Talán a húst hiányolta??


                                        Bárcsak itthon lennének lányok! Ti értékelnétek.

Hozzávalók:

                     3-4 db sárgarépa
                     1-2 krumpli
                     4-5 kanál finom Lidl -s natúr joghurt
                     1 kanál mustár
                     5-6 szem édesítő
                     késhegynyi gyömbér por
                     chili por tetszőlegesen
                     szárított petrezselyem levél
                     só
                     15 dkg rizs
                     1 kanál ráma
             



 Először a rizst megmostam, feltettem főni jó kétszeres mennyiségű sós vízben.
Addig amíg fővögetett, megpucoltam , és felkockáztam a répát és a krumplit.
Ezek is a tűzhelyre kerültek, majd mikor puhára főttek, botmixxerrel pürésítettem őket.
Ekkor került bele a joghurt, az édesítő, pici só, mustár, gyömbér, chili .

A megfőtt rizst elkevertem a margarinnal, sóval, petrezselyem levéllel, és golyókat formáztam belöle.
Tálalásnál a golyókat a mártásba helyeztem, és megszórtam még petrezselyem levéllel és egy kicsi
chili porral.

                                                   Fincsi pikáns íze volt.





Ha édes szőlőt szedsz, oszd meg felebarátoddal. 
De ha ostoba módon leszeded a savanyút, azt tartsd meg magadnak.