2013. augusztus 2., péntek

Cukkinifelfújt sült hallal


 
   Közkívánatra még mindig jönnek a cukkinis receptek.
 
    Hozzávalók: a felfújthoz

  • 1db 15 cm cukkini
  • petrezselyemzöld
  • 2 tojás
  • 5 dkg liszt
  • 1 dl tejföl
  • őrölt bors
  • ponty szelet
  • fokhagymakrém



    Elkészítés:

      A cukkinit mivel nagyon gyengécske volt,nem hámoztam meg, csak lereszeltem a magam módján.
      Vagyis, én mindenféle csodamódi reszelők helyett egyszerűen a fém nokedliszaggató hátoldalát
      használom. ( Egyszerű a mosogatás szempontjából is ,a csak a csap alá tartom ,és kész.
      Sóztam, majd amíg állt a sóban, a petrezselymet összevágtam, a tojásokat kettéválasztottam.
      A tojássárgákat összekevertem fél dl tejföllel, a petrezselyemmel,a levétől kinyomkodott cukkinivel,
      borssal.
      A fehérjéket felvertem egy csipet sóval, és ezt is óvatosan hozzáadtam a cukkinis maszához.
      Sütőpapírral kibéleltem egy kicsi tepsit, és 180 C-ra előmelegített sütőben 25 perc alatt
      megsütöttem.
      Mikor megsült kivettem a sütőből, lehúztam a papírt róla, megszórtam reszelt füstölt sajttal,
      és felcsavartam, szeletekre vágtam.
   
    A besózott halszeleteket bekentem fokhagymakrémmel, friss szines borssal megszórtam, és egy
    kanál olivaolajon teflonserpenyőben 4-5 perc alatt oldalanként megsütöttem szép pirosra.
    Fél dl tejfölbe egy fél kiskanál reszelt tormakrémet kevertem, és ezt adtam mártásnak.