2013. december 1., vasárnap

Túrós-mazsolás kuglóf





Nagyon ízletes kuglófot készítettem, gyorsan készen volt, és friss kakaóval isteni uzsonnának bizonyult.
Kipróbáltam a nyáron nyert szilikon sütőmet, igaz most a receptet csak fél adagban készítettem el, de kettőnknek elég volt.
A receptet annyiban korrigáltam ,hogy (lehet hogy a tojások nagysága miatt,) két kanál tejet
adtam még hozzá,hogy jó könnyű állagú legyen a tészta.


Hozzávalók:
  • 25 dkg liszt
  • 25 dkg túró
  • 25 dkg vaj (olvasztva)
  • 15 dkg cukor
  • 1 citrom reszelt héja
  • 5 dkg mazsola
  • csipet só
  • 2 kanál tej

A vajat és a cukrot habosra keverjük, majd hozzáadogatjuk a tojásokat is, és a citrom héjat.
Az áttört túrót ,és a sütőporos lisztet felváltva adagoljuk hozzá , majd a mazsola is belekerül.
Kivajazott kuglófformában 190 fokon 50 percig sütjük, tűpróbáig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése